Dessverre er det ikke mulig å sende per nå. Vi venter på at direktoratet skal få ut et API som gjør at vi kan trykke «Send» på førerkortattesten fremfor å bruke «pop-up» løsningen.
Siste status: Det finnes ikke noe API for dette, noe som gjør det utfordrende å få til en løsning. Vi er i dialog med Helsedirektoratet og Statens vegvesen. Vi har dessverre ikke informasjon om tidspunkt på nåværende tidspunkt..
