Dersom du får feilmld "Konvensjonsland må være fyllt ut for EØS borger" er du nødt å fylle inn dette i innstillinger og samtykker på pasienten:Hent opp pasientenTrykk på "Innstillinger og samtykker"Fyll inn Konvensjonslandet her: Relaterte artiklerJournal: Registrere/Legge til arbeidsgiverDigitalt aktiv / Er pasient helsenorge bruker?Send knapp fremkommer ikke på vaksine registrering/ SYSVAKDDAS: Digitalt aktivDigitalt Helsekort for Gravide - brukerveiledning