Elektronisk dødsmelding i Pridok vil komme med HelseID etter hvert😊
Her kan du lese mer om elektronisk dødsmelding https://nhn.no/doedsfall-og-doedsaarsak/
En workaround er å dra til ett kontor, for eksempel legevakten som har NHN linje for å sende elektronisk dødsmelding da de har direkte kobling mot NHN.
Forståelig at denne løsningen ikke er optimal.
