Jeg ser at SMS står som acked i vårt sms system.
Dette kan bety at telefonen er skrudd av, i flymodus, utenfor dekning eller at telefonoperatøren ikke har bekreftet leveringen til eurobate ( vår sms system) ennå. Hvis tlf er avskrudd i 8 timer så mener vi at meldingen ikke går ut, de forsøker å sende i typ 8 timer😊
