De fleste helseforetak bruker nå HPR nummer som rekvireringskode, så det er nok direktekoblet til bruker hos oss og samhandlingsmelingen vi sender til HF.
Helse midt har et par lab som bruker egne koder, men de har vi ikke mulighet å integrere her hos oss😊
