Sørg for at navnet på legen som skal ha betalt, står under "Regnskapsenhet" feltet inne i regningskortet.Her kan der ikke stå f.eks "Hjelpepersonell"Slik skal det da stå: Relaterte artiklerØkonomi / Regnskap: BrukerveiledningRapporter: Regningskort oversiktVaksine kalender (tilgjenlig på Helsenorge)SykepleiertaksterForskjell på behandler og regnskapsenhet