Den som oppretter regningskortet skal stå som behandler og den enheten du jobber på vegne av skal stå som regnskapsenhet (den som får pengene).
I praksis har det ingen betydning hvem som står som behandler, men dersom du f.eks. har en vikar, kan det være greit å passe på at dette feltet blir riktig😊
