Gå til hovedinnhold

Forskjell på behandler og regnskapsenhet

Den som oppretter regningskortet skal stå som behandler og den enheten du jobber på vegne av skal stå som regnskapsenhet (den som får pengene).

I praksis har det ingen betydning hvem som står som behandler, men dersom du f.eks. har en vikar, kan det være greit å passe på at dette feltet blir riktig😊

Svarte dette på spørsmålet?