Feilen her er vedlegget. Mottaker sitt system avviser pga vedlegget. Det du kan gjøre er å forsøke å sende vedlegget i en epikrise/henvisningen dersom vedlegget er viktig.
Det er mottaker sitt system som sperrer for dialogmelding med vedlegg og ikke Pridok her dessverre.
