Gå til hovedinnhold
Alle samlingerFeilmeldinger
Feilmelding: Ulike feilmeldinger knyttet mobilbetaling, Medipay
Feilmelding: Ulike feilmeldinger knyttet mobilbetaling, Medipay
Oppdatert over en uke siden

"Noe gikk galt, betalingen feilet, noe gikk galt i butikkens betalingssystem"

Dette kommer mest sannsynlig av av det ikke er registrert et gyldig betalingskort i Vipps. Det er mulig å Vippse uten å ha betalingskort liggende inne, men for å betale Medipay-regninger trenger de et registrert betalingskort.

"Invalid billcard guid, or you are not authorized"

Mest sannsynlig er betalingskortet registrert i Vipps gått ut på dato. Det kan også hende at nytt kort som er lagt inn ikke er valgt som aktivt.

Vipps blir hvit når pasienten trykker på link

Pasienten har mest sannsynlig ikke brukt Vipps på lenge og trenger å logge inn eller oppdatere Vipps. Be pasient om å manuelt starte opp Vipps. Da vil de finne en betalingsanmodning inne.

Svarte dette på spørsmålet?